Summa sidvisningar

måndag 28 mars 2011

Hajj Hajj :) (L'

Har haft en ganska bra dag idag ,, Vi har diskuterat väldigt mycket i skolan ,, alla pratade ii mun på varandra lite störrit men vi kom fram till massor av grejjor så det var bra :)
Imorgon har vi studiedag , då ska jag ta det lugnt elller förresten så vet jag inte alls hur det blir under dagen ....men klockan halv sju på kvällen ska jag,mamma och min syrra till ett sminkparty...FRÅGA mig inte vad det är !!? Men det blir väl roligt förmodligen .. Haha jag får sovmorrgon det får inte ni'i  .

Hahah fråga mig inte varför jag skrev så vet inte varför ,, är nog fortfarande lite galen ifrån dagen .. HIHI : P

7 kommentarer:

  1. Det var väldigt störigt när vi skulle bestäma till rinnebäcksstjärnora. Jag tykcer inte det blir bra när det är tre som står där i mitte för det ser helt konstigt ut.

    SvaraRadera
  2. Mm det var jätte jobbigt när alla skrek i munnen på varandra(man blev nästan hörselskadad) men det är bättre att de står tre i mitten, för hanna vill ju inte dansa själv.
    PS det blir bättre att det står tre i mitten istället för att det står en längst fram. det blir ännu knäppare
    Malin<3 Vad tycker du lolliiz???

    SvaraRadera
  3. Det är jättejobbigt med rinnebäcksstjärnorna, att vi inte kan bestämma hur vi ska göra med hanna! det käns som vi inte hinner med, med det vi ska göra. vi vill inte precis göra bort oss. vi måste nog rösta var vi ska sätta hanna på onsdag för annars hinner vi inte med och då gör vi bort oss. så vi får försöka sätta in hanna någonstans utan att det blir helt knäppt!!!!!!!!!!!
    jag var tvungen att få ut mina känslor, phu käns mycket bättre/ Malin igen

    SvaraRadera
  4. Vad tycker du är bäst lolli? att hanna står med tre i mitten eller något annat sätt. snälla svara. eller säg det på onsdag men jag vill gärna veta nu.
    Malin

    SvaraRadera
  5. heej!!! kan du göra lite fler lolli looki?

    SvaraRadera
  6. jippi!!!!!!! Äntligen har jag hittat living in amerika utan sång. jag har letat och letat och letat och äntligen hittade pappa det. nu kan vi träna utan sång på onsdag.
    Malin

    SvaraRadera