Summa sidvisningar

tisdag 3 maj 2011

hello.

Hejsan !

Idag var jag  på Bilden så ritade jag,mette och josse av en manga bild . Eller vi kalkerade en manga bild .
Det var en kille och han var rätt så snygg , HIHI !!
Sen på rasten starta Kalle och Micki en klubb som heter Club ClubIT !
Där jag är dörrvakt och underhållning, filip är DJ , josse är bartender och underhållning, mette är städare på dansgolvet och micki o kalle är delägare ! Tror inte jag har glömt nåt nu :)
Efter skolan var jag med mette så kalkerade vi ännu mer , först stod vi upp mot fönstret och det gjorde jätte ont i armen ! Men sen hämtade vi stolar ;)
Efter Mette gick hem åt jag middag med pappa sofie o erik . Vi hade jätte roligt ! Sen kom mamma hem efter tag så hon slapp äta ensam som tur var ! Jo och sista lektionen i skolan kom två tjejer som kallar sig teknikspanarna , dom pratade om teknik såklart ;)
Och då var vi indelade i team och fick teknik-utmanningar . Det var kul och eftersom vi var så duktiga fick vi skriva vår autograf i en stor bok :)!
Nu kollar jag o mamma o pappa på äntligen hemma



Ha en bra tisdag !

4 kommentarer:

  1. låter bra!
    kan du visa bilderna här???


    ////Malin :)

    SvaraRadera
  2. teknikspanarna var roligt!!!
    Malin

    SvaraRadera
  3. och nu är jag med i club clubIT istället för filip. moahahahahaahah
    //Malin#

    SvaraRadera
  4. ÄR DET BARA JAG SOM SKRIVER KOMMENTARER?????????
    Malin?

    SvaraRadera