Summa sidvisningar

söndag 21 augusti 2011

Kräftskiva

Hejsan .

Igår var jag på kräftskiva .. Utan sofie eftersom hon var med eric . Vi var hos familjen Ahlandsberg . Hehe . Vi badade länge i deras pool sedan i deras badtunna . Sen åt vi och ja .. Sen vid midnatt nånting ,, om inte ens det så åkte vi hem ., Jag la MIG DIREKT . tidigare innan då var jag med mette. Det var kul .. Vi reseverade också biljetter till Harry Potter som vi ska se idag :)

Japp , idag då ska jag se den sista Harry Potter med mette . Jag ser den med hon eftersom jag såg dödsreklikerna 1 med hon så det är typ en liten tradition nu , hehe . Ja det kommer bli kul ..

Nu har jag inget mer att säga , så hejdå . Här kommer lite bilder från min kamera också ..på mig och mette ! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar