Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2011

Dålig uppdatering

Anledningen till att jag inte har skrivit dom närmaste dagarna är för att jag bästämmde mig för att inte göra det .
Det har varit fint väder nu och jag ska inte sitta vid datorn då . Det är därför .

Allt som jag har gjort dom senaste dagarna är att bada , sola .. vara ute .
Jag läser också böcker . Jag vet .. inte likt mig . Men jag har hittat mina gamla barndomböcker . Eller barndom och barndom . Typ det är för min ålder . Jag kommer ihåg i vårt gammla hus när jag läste dom om och om igen .

Det finns tre böcker om dom . Den första heter "Jag såg honom först" Den andra boken om dom heter "Vem bryr sig" Och den sista heter "Bara vänner typ" , Dom handlar om tre bästa vänner och deras liv i Bjällby och killar osv osv . Jag bara älskar dom . Här är en bilder på böckerna .

 den här boken handlar om diana

 den här boken handlar om Nisse(Anisa)

 Den här boken handlar om maja

Den som jag tycker är absolut bäst , är "Jag såg honom först"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar