Summa sidvisningar

lördag 13 augusti 2011

Saknar er alla

Dålig uppdatering , jo jag vet -.-'
Men har fullt upp med kalaset vi ska ha imorgon , fyller år på söndag . :)

Men idag åkte hela familjen till Kåseberge och käka lunch och glass och lite annat . Jag har också rensat ut min garderob . Man kan knappt tro hur lite kläder det är kvar , fast alla mina nya kläder ska få plats . Har shoppat mycket under den senaste tiden ;) Sen har man varit med emma och amanda , sen sov jag och emma över . Jag har varit hos kristina och farfar , men det var länge sedan . Jag har gjort mycket den senaste tiden . Men jag saknar verkligen skolan och alla mina kompisar . Jag vill bara träffa er alla och krama om er tills ni slutar andas , men nej . Åhh , vi ses på onsdag , godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar