Summa sidvisningar

fredag 5 augusti 2011

Godmorgon .

Hej , jag skriver inte mycket nuförtiden men det är för att jag inte orkar och inte har tid . Så jag ber om ursäkt .


Onsdags: Då åkte jag,mamma,sofie och mormor till Entré och shoppade . Jag handlade två tröjor , ett par shorts och ett läppglans . hihi . Sedan åkte vi och lämnade mormor . Sen åkte vi hem . När vi kom hem gjorde jag typ ingenting speciellt .

Igår: Igår bada jag väldigt mycket . Ungefär 4 gånger . Det var super skönt i poolen . Sen gick jag och mamma till preem och handlade glass . Sedan klockan 21.00 kolla vi på Hawaii 5-0 . Det är riktigt bra . Sedan la jag mig kanske vid 23.30 . Hahaa .

Idag ska jag nog va med en kompis . Jag hade inte kunnat göra det tidigare eftersom alla har varit bortresta men kommit idag och igår ;) .

Men nu ska jag gå , hejdå !<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar