Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Emma hitta en femma ... :D

Moshi Moshi .


Igårkväll var jag , sofie , mamma , pappa och eric på malöfestivalen . Det var jättekul . Klockan 20.00 uppträde Daniel Adams Ray till klockan 21.00 . Han vcar bra . Sedan gick vi runt lite och prövade peruker , haha .. Pappa hade en med mörktgrönt hår . Hahaha . Sesan klockan 22.00 uppträde Veronica Maggio . Men vi kollade inte till 23.00 utan vi kollade kanske på hon i en kvart . Jag menar det var skola idag . Så jag gick och la mig 23.15 ungefär . Men jag kom upp ialla fall :)


Idag har jag varit i skolan .. Såklart , haha xD Men efter skolan var jag och emma . Hon har precis cyklat hem . När mamma kommer hem ska vi äta tacos . Hon är bara på handlsboden men hon kommer .. Vi ses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar