Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Moshi Moshi !!

Hejsan .

Sorry att jag inte uppdaterade igår , jag var med mette och så skulle jag plocka ur diskmaskinen och pallade inte att blogga !

Men som sagt så var jag med mette. Vi hade jätte kul . Vi blöttade ner oss totalt ! ;)
Sedan pluggade vi till provet vi hade idag . Jag kände mig ganska så säker på provet . Eller jag gjorde mitt bästa så !!
Men senare idag har jag inte gjort någonting märkvärdigt . Men jag och mette ska s till att vi ska vara på vårt paradis så snart som möjligt !

Vårt paradis kallar vi det eftersom det är jättefint där men det är hemligt så jag säger inget mer  :o

Mamma håller på med maten och jag kollar på låtar på spotify . Jag tycker spotify har blivit sämre eftersom man inte får lyssna på samma låtar mer än 10 gånger . Och så !

Men men  :)

Jag väl inte så mycket att berätta mer nu så ciao amigos !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar