Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2011

Störig syrra med sin störiga pojkvän

Tjena Mosh !!

Alla i träsket här undrar säkert vart jag gömmer mig och det kan jag berätta genom en sång.


sång : Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.Jag drömde om att jag va kung i ett jätte jätte fult träsk .Det finns troll och möss i varje sort så äckligt att jag spyr . Men som tur det var bara en dröm som äntligen tog SLUT !

Fin låt va ?!

Den är gjord av mig och Sofies pojkvän som heter erik .

Kommentera gärna vad ni tycker om den !

Idag har jag varit i skolan, slutet av dagen eller av skoltiden så spela jag och klassen fotbollsmatch. Det gick inte så bra eftersom vi förlorade dom 2 matcher vi spela med 2-1 i båda matcherna.
Efter skolan fick man stanna kvar för att öva till mjölkkannan ( Mjölkkannan är att klasser deltar i fridrottsevengamang.)Vi har tre grenar . Och det är kurirstaffett , längdhopp och stötta kula.
Och då kunde man öva på det efter skolan . I 5a går en kille som heter Alexander och hans pappa är tränare i fridrott och han hjälpte oss med dom 3 grenarna och gav oss tips.
Sedan dusha jag när jag kom hem.Sedan åt jag middag!
Nu gör jag ingenting .

Så goodbye mina små troll !!

2 kommentarer:

  1. Ja , jag är så stolt över min vackra sång. Bra gjort louise ....

    Jag vet louise.

    hehhe ;)

    SvaraRadera
  2. bra låt, du kanske borde vara med i talang och delta med den.......
    Malin

    SvaraRadera