Summa sidvisningar

lördag 14 maj 2011

Lördag .

Hejsan , gjorde inget inlägg igår eftersom jag inte hann.

Igår: Var jag i skolan och gjorde nästan klart min grej till sofie i födelsedagspresent klar !
Det var en bra fredag . Förutom vädret....Vädret var väldigt konstigt.Först så var det lite moligt och sol sedan börjar det ösregna , efter typ 5 min. slutar det regna och återgå till lite sol.
Sedan var jag med mette . Vi hade jätte kul , vi bara hyperdampade hela tiden .
Och så kommer det där konstiga vädret igen när jag och mette skulle trixa.

idag: Så har jag vaknat typ för 10 min sen.
Sitter lite och kollar runt på datorn lite grann.Ikväl ska jag se finalen i eurovision song contest  .
Ska bli kul...Hejar på Bosnien , Ungern och Twiin ( vet inte vilket land dom var ifrån )
Fast hade blivit glad  om eric vann , men det tror jag inte han kommer göra ;)

Vem hejar ni på ?

3 kommentarer: