Summa sidvisningar

söndag 8 maj 2011

Söndag !

Hej alla jordinvånare och alla andra ....


igår hjälpte jag mamma med trädäcket , men pappa fick upp alla stolparna som vi ska ha halvvägs runt om för där ska stacket typ :)  Asså typ vid Juli kommer jag kunna bada , hiihi :D

Men idag ska jag inte göra något märkvärdigt , kanske ringa en kompis eller något sånt :)

Igår var ju vi på kalas , jag skrev fel hon fyllde 8 :O
Aja men vi hade kul .Idag står det i tidningen att det skulle vara varmare idag än igår men det blåser väldigt mkt här i kävlinge så vet inte riktigt hur det kommer bli . Men när jag och mamma kolla på vädret sent igår kväll , så ska det vara varmt och gott hela veckan ;)

Ha en bra söndag om inte det !!

1 kommentar:

  1. Visst vardet varmt Men; blåsten förstörde det....:........malin

    SvaraRadera