Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2011

Godmorgon Söndag !!

Hej hej !

Igår skrev ju jag att jag inte alls skulle göra något speciellt , för där hade jag fel .
Vi hade handbollsavslutning då .
Det var jätte kul med gladiatorerna :)
Sen var det choklad regn .
Jag fångade in 6 chokladbitar och 2 pennor   o.O
När jag kom hem efter det kolla jag på tv ett tag sedan åt jag ´middag .
Vi grillade trots vädret ;)
Men det var bara gott . Klockan 9 kolla vi på eurovision . Jag tycker att det ska börja kl. 20.00 istället för 21.00 !!
Men jag somnade typ efter 10:e bidraget . Men jag hann se alla jag hejade på !!
Undra vem som vann ?
Om ni vet kan ni väl kommentera det här eller nåt sånt ? :)

Idag ska jag vara med Malin . Jag tror vi kommer ha jättekul :)
Ja men vi får se om jag kommer skriva nåt ikväll , vet inte säkert :/

Men ha det en bra söndag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar