Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Fredag.....

Dåå var det fredag igen ,, vad veckorna har gått fort : )
Men dom senaste dagarna har jag varit sjuk, och haft feber .Så har varit tvungen att vara hemma från skolan .Inte så kul faktiskt för man har ingenting att göra här hemma : /
Jag mår lite bättre nu men hostar fortfarande mkt : (
Kommer förmodligen komma till skolan på måndag : )
Ikväll ska jag kolla på "101 sätt att åka ut ur gameshow" ,, hoppas det är lika kul idag som det var förra fredagen : D!



6 kommentarer:

  1. vilket sammanträffande, jag har också feber och jättemycket hosta. jag blev sjuk dagen efter du blev det. krya på dig:)
    Malin

    SvaraRadera
  2. hoppas du blir frisk till måndag så ses vi då!!!
    Malin :)

    SvaraRadera
  3. har oxå blivit sjuk: feber, täppt i näsan, och nyser...på en fredag oxå :(

    //micki

    SvaraRadera