Summa sidvisningar

lördag 23 april 2011

Glad Påsk :)

Jag vill bara önska er alla en Glad påsk och hoppas ni har fått mkt Godis eller vad .

I påsk present fick jag en svart sommarklänning, med rosa blommor på !

Jag och mamma och sofie var på NOVA LUND  idag , och jag hade ett väldigt shopping humör .

Köpte ett par skor ,en skjorta , ett par shorts ,klämmor (till sofie i födelsedagpresent ) och en tröja + 50 kr på Min påskpresent så jag och sofie skulle få jämnt .

Jag fick en klänning , sandaler (till beach-handbollen) och då min påskpresent .

Jag fick en påsk present istället för att få Godis eftersom jag har nyårslöfte !

Senare var jag med mette .
Hon kom hem igår efter sin semester .

Ett par bilder på mig idag : har den klänningen som jag fick av mamma som Påspresent ;)






Ha en bra påsk nu !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar