Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Heejj

Hej Hej ! .

Nu har jag varit i skolan , jätte kul faktiskt :)
Vi hade först svenska, då jobba vi med "Läsförståelse" .
Sen hade vi Musik , först öva vi till rinnebäcksstjärnorna sen sjöng vi lite fritt :)
Senare hade vi rast , men då gjorde vi inte så mkt ...men sen hade Engelska och då hade vi "Tea Time"
MMM Gott med te : D
Sen gick vi till idrotten , och då  spela vi badminton och pingis  ..
Då mötte jag och Malin    Josse och Mette varandra :)
Det var kul :))
Senare på dagen åt vi Kalops till Lunch , det var också gott :p
Sen var vi med småbarnen på rasten ...
Sist men inte minst så hade vi slöjd , Jag blev klar med volangerna idag så kommer bli klar med den nästa gång vi har det : ))


 BILD PÅ MIG IDAAU <3





Och just nu lyssnar jag på musik på spotify : senast spelad : Driving one of your cars ( med lisa Miskovsky)


Haajj då !! :) <3 (L'

1 kommentar:

  1. Badminton var super roligt!
    pingis var oxå okej men det var alldeles för trångt/Malin<33333333

    SvaraRadera