Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Förlorat dig !! :(

här kommer ett litet tal till dig min älskade försvunna kanin:

Du har rymt ifrån mig,jag gråter varje dag.
Jag har letat överallt men du finns inte där.
Det är den jä*vla f**king stormens fel som gjorde att det blev så här.
Du kanske kommer tillbaka ..?
Jag önskar bara att jag hade en minut med dig eller ialla fall fira din födelsedag den 3:e Maj.
Det kanske var bäst att du blev fri dina sista dagar,att du kan springa fritt överallt.
Jag ber till gud varje natt han ska vaka över dig att du fattar kloka beslut och aktar dig ifrån bilvägar.
Jag saknar dig jätte mycket och kommer alltid göra det <3
du var mer än en kanin för mig , du var min bästa vän
Nån jag kunde berätta allt för..
jag ber till gud att du ska veta att jag ÄLSKAR DIG !<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar