Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

hellu

hejhej;)

nu är det en vanlig tisdag lite tråkig men bra : p

jag har gått i skolan först skulle vi bada på vikenbadet men när jag har tagit av mig byxorna så börja brandlarmet :Osen när vi precis hade gått ut ur omklädningsrummet och skulle simma så gick det igen och sen igen !Alltså 3 gånger :o
aja så hann inte bada så länge!<3
sen hade vi hemkunskap och vi lagade "Amerikanska pannkakor"
MMM MUMS!!!<3 : )
sen åt vi luch det var sådär : |
sedan hade vi matte och jag och jossi satt vid chefrens och satt och klurade på ett rum hela lektionen !
sen jobbade vi med huset ,det är en berättelse vi skriver om i skolan ,om 4 familjer ; )
ja en liten ovanlig tisdag ha det bra hej då !<3

                                               här kommer en bild på mig när jag hade lugg !<3 : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar