Summa sidvisningar

fredag 24 juni 2011

Midsommar!!

Hejsan .

Idag är det midsommar och det ska firas med F.Ahlandsberg , f.Uneram ,Göran och vi!
Kanske f.Andersson också men inte säkert :)

Det kommer bli sådär . Tur att dom har en pool . Det har ju vi med ,men dom har varmepump i deras så ,det blir skönt ! Igår tog jag det lugnt . Sen var jag med mette :)
Från söndagen till måndagen var jag och min kusse hos farmor .Från tisdagen till Onsdagen var jag med emma och sovde över.Vi hade jättekul.Vi gjorde sådana falska legg till gosedjur . Vi gick runt i hennes kvarter och försökte sälja dom för 10 kr. styck .Men det gick inte så bra . Men en byttade vi ut mot en glass :)
Så tekniskt sett sålde vi en . Bara att vi fick en glass ist för pengar :)

Men det går ändån :D
På onsdagen tränade vi sen på kvällen . Det var kul eftersom vi fick äppelmuffins efteråt :) Det var en jobbig träning ...

Ja , det var väl det . Ha en bra midsommar nu då !!


kram louise :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar