Summa sidvisningar

lördag 4 juni 2011

Tjena !

Hejsan , igår var det liv.


igår: Igår var jag tvungen att gå upp kl.8.oo  , asså jag menar , vem pallar det ? Men iallafall jag gick upp då , gjorde mig i ordning och sånt ,sen skulle vi åka iväg för att klippa mig , jag blev jätte nöjd.!Jag kommer ladda upp bild sen när jag har fixat till det . Senare var jag med mette ett litet tag . Men senare skulle hon åka iväg till sin farmor i lödde , men så länge jag väntade tog jag ett dopp med sofie och eric . det var skönt .Som ni vet har vi bara ena kortsidan kvar . Vi redan satt i stegen och så !! det är en härlig känsla och kunna ha en egen swimingpool . men det är mycket jobb !Sedan efter en lång tid kom mette tillbaka , då bada vi .Fast sen skulle vi ha gäster så hon var tvungen attt gå :( Men jag klädde på mig och gjorde mig i ordning och såna grejer.När gästerna kom åt vi . sen tänkte jag "Ahh varför inte ta ett dopp till " att man har en pool med 24 grader på kvällen utan värmepump går det !! Efter jag hade badat kolla jag sofie,eric och linus på fotboll.När det var slut gick jag ut till pappa och somnade där .

P.S Sverige vann med 4-1 mot moldavien :)

Idag: Idag kommer jag att  gå på kalas , ett strandkalas hos amanda , kommer bli kul (men jag har inte köpt present än :^ ) Men vi hittar på något . Senare idag kommer jag kanske vara  med mette igen eftersom det blev lite tid igår :/( <3

Ajja ha det bra puss o kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar