Summa sidvisningar

torsdag 2 juni 2011

Tjena tjena ..

Ahh , jag kunde inte motstå att blogga , Ibland måste man bara göra det !!!

Aja , Här kommer ett shema för denna veckan som jag har gjort , så ni inte missar några grejer ;)


Måndag :Gick jag som vanligt i skolan :)Fast vi fick sluta lite tidigare eftersom vi hade pjäskväll ,innan pjäskvällen var jag med mette , vi gick runt i kvarteret och samlade ihop saker från andra som dom inte behövde till vårt lotteri . Sedan fixade vi till oss ! När vi kom till skolan igen för pjäsen var det ett tjohej :)
Men det var kul !! På lotteriet vann jag en tröja och ett konstigt spel . Ettt sånt handspel typ.
Men men !!

Tisdag:Japp då kom vi till tisdag . Jag var i skolan då ! Men vi hade värsta lyxen med sovmorgon :)Jiho !!
Vi börja skolan 9.45 :) otroligt att man får sova till 8.20 på en skoldag !! När vi kom till skolan sola vi .Det var så HOT !! Det är synd att vi inte kommer ha så jätte varmt väder nästa vecka men på Tisdag kommer det vara 25 + grader . Jippie sommaren är här !!Sen efter skolan var jag med josse , det var kul eftersom vi hade vattenkrig med Noah och vide :)Superkul och superblött :))

Onsdag:Då Gick jag i skolan såklart , På f.m gick vi till måsängen med våra fadderbarn (Segt)Vi hade massor av lekar (Segt) och sen gick vi till skolan igen . När vi kom tillbaka skulle i ha gympa .Då behövde vi inte bytta om för vi skulle ha boule :) KUL KUL :)
Senare åt vi Lunch . Det var najjs <3 :* När jag kom hem får jag sovmorgon ... Eftersom vi är lediga i 5 dagar !!! Jag var uppe till ungefär 23.00 kanske . Men jagh var trött !! :)

Nu är vi framme i Nutid . Idag är jag ledig , hihi :)Säkert ni också !!
Idag kanske jag ringer en kompis :) Annars har jasg inget inbokat !!!!

Hajjdå :*<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar