Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Godmorgon alla =)

Hello.

Idag ska sofie och mamma till ikea,med mormor ..Men inte jag . Jag ska stanna hemma och vakta huset , haha !! :D   Pappa jobbar , Bert springer ...Jag har inget att göra . Men jag är super duper trött så kommer inte göra någonting typ .. ;)

Igår kom mette hit , Helt obestämmt ,men men ...Så vi snackade lite , och efter jag hade ätit badade vi i ett litet tag ;) När hon gick hem fortsatte jag bada lite .
Sen kolla jag och sofie och pappa på en film som gick på tvn , den heter stardust . Den hade jag och sofie hyrt för länge sedan ...Efter den gick det typ en film som eric hade sagt att den var jätte bra. Det heter "Shanghai kid" typ nåt sånt . Den var jättekul ! :)

Men nu ska jag gå , hejdå §§§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar