Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Nu är det klart :)

Nu har dom dragit ut tanden .


Först kolla hon på tanden , sedan fick jag en salva som var typ en bedövning . Sen fick en spruta i tandköttet och gommen , Men jag ´kände inte det eftersaom salvan...
Sedan tog hon en vickarpinne och vickade på den . Sedan tog hon en annan vickar grej och tog ut den. Det gjorde inte ont bara att det hördes jätteäckligt typ som krassel och sånt . Nu känns det som halva tandköttet är upp svulet ...

Jag får inte äta eller dricka om två timmar nu ...

Men nu har jag inget att göra . Förmodligen ta det lugnt nu och sen ska jag träna . Efter träningen ska jag till farmor .

Men ha det bra , och om du ska dra ut en tand . Det är bara sprutan som är värst ;)
Ta det lugnt .

Hejdå !<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar