Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Hejsan :)

Andledningen till att jag inte skrev mer igår var för att jag var jättetrött och hade inte tid ;)

Men igår så åkte jag och pappa upp till golfbanan , jag fick till jättefina slag :)
Sedan efter några slag åt vi glass där , det var mysigt , sen slog vi lite till .
Efter det åkte vi hem och byte om till träningskläder . Sen åkte vi till ica och köpte energi dricka.Efter det åkte vi till järavallen och sprang en runda . När vi kom hem efter det dusha vi och jag gjorde en låt-lista på spotify till pappa . Sedan grillade vi .. Mums .. det var gott . Klockan åtta börja Allsång på skansen . Såklart vi kolla på det ;) Eric Saade uppträde där igår ... Sedan gick jag och la mig vid 23.00 .. =)

Och nu har jag vaknat :D

Ikväll kommer mamma och sofie hem .

Men efter frukosten och lite så ska jag och pappa till golfbanan och så .. Och efter luch ska vi in till Lund för att köpa högtalare till datorn :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar